Сенсація

ФОРУМ ЯКОСТІ ОСВІТИ 2024: пропозиції для подолання освітніх втрат


Листопад 15
15:05 2024

З вітальним словом виступив перший заступник міністра освіти і науки України Євген КУДРЯВЕЦЬ: «Соціальний капітал є одним із найважливіших для повоєнного відновлення України. Від того, як сьогодні ми будемо підтримувати дітей, молодь, чи чітко розумітимемо їхні потреби, зокрема освітні, залежить майбутнє країни. Тому дослідження якості освіти — важливий інструмент, який допомагає виокремити конкретні проблеми у сфері, і найголовніше — визначити, чи ефективно працюють політики та як їх можна поліпшити для пришвидшення розвитку».

«Дослідження є вкрай важливими для будь-якої системи. Вони дають підстави для дії, щоб вплинути на ситуацію. Вражає, скільки Уряд України інвестував у відновлення очного навчання, там де це безпечно. І результати досліджень демонструють, як перехід до очного навчання позитивно впливає на результати навчання. Та варто враховувати й особливу роль, яку відіграють технології та цифрова освіта, особливо в ці складні часи, сприяючи успішності учнів», — зазначив Альваро ФОРТІН, в. о. Керівника секції освіти ЮНІСЕФ в Україні.

«Після представлення ключових результатів моніторингового дослідження проведено регіональні заходи, щоб докладно розглянути локальні особливості. Освітяни в п’яти макрорегіонах Захід, Північ, Схід, Центр і Південь напрацьовували практичні рекомендації для подолання освітніх втрат, спричинених війною, на рівні шкіл і громад. Ці розробки мають відобразитися і в державній політиці», — зауважив Голова Державної служби якості освіти України Руслан ГУРАК.

Учасники Форуму долучилися до панельних дискусій про освітні політики, які б сприяли резильєнтності системи освіти в умовах повномасштабної війни, зокрема й ураховуючи дані, зібрані внаслідок моніторингових досліджень та інституційних аудитів закладів освіти.

У межах Форуму відбулося три сесії на теми:

Остаточні пропозиції для подолання освітніх втрат будуть оформлені єдиним документом. Він міститиме міжнародний контекст, візуалізацію даних ІІ етапу моніторингового дослідження, приклади реалізованих місцевих ініціатив та обґрунтовані рекомендації для подолання освітніх втрат на рівні шкіл, громад і держави.

Загальнодержавне моніторингове дослідження якості освіти у закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану було проведене завдяки підтримці ЮНІСЕФ в Україні та фінансуванню Глобального партнерства в галузі освіти (GPE), а також Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку (BMZ) через Німецький банк розвитку (KFW).

З вітальним словом виступив перший заступник міністра освіти і науки України Євген КУДРЯВЕЦЬ: «Соціальний капітал є одним із найважливіших для повоєнного відновлення України. Від того, як сьогодні ми будемо підтримувати дітей, молодь, чи чітко розумітимемо їхні потреби, зокрема освітні, залежить майбутнє країни. Тому дослідження якості освіти — важливий інструмент, який допомагає виокремити конкретні проблеми у сфері, і найголовніше — визначити, чи ефективно працюють політики та як їх можна поліпшити для пришвидшення розвитку».

«Дослідження є вкрай важливими для будь-якої системи. Вони дають підстави для дії, щоб вплинути на ситуацію. Вражає, скільки Уряд України інвестував у відновлення очного навчання, там де це безпечно. І результати досліджень демонструють, як перехід до очного навчання позитивно впливає на результати навчання. Та варто враховувати й особливу роль, яку відіграють технології та цифрова освіта, особливо в ці складні часи, сприяючи успішності учнів», — зазначив Альваро ФОРТІН, в. о. Керівника секції освіти ЮНІСЕФ в Україні.

«Після представлення ключових результатів моніторингового дослідження проведено регіональні заходи, щоб докладно розглянути локальні особливості. Освітяни в п’яти макрорегіонах Захід, Північ, Схід, Центр і Південь напрацьовували практичні рекомендації для подолання освітніх втрат, спричинених війною, на рівні шкіл і громад. Ці розробки мають відобразитися і в державній політиці», — зауважив Голова Державної служби якості освіти України Руслан ГУРАК.

Учасники Форуму долучилися до панельних дискусій про освітні політики, які б сприяли резильєнтності системи освіти в умовах повномасштабної війни, зокрема й ураховуючи дані, зібрані внаслідок моніторингових досліджень та інституційних аудитів закладів освіти.

У межах Форуму відбулося три сесії на теми:

Остаточні пропозиції для подолання освітніх втрат будуть оформлені єдиним документом. Він міститиме міжнародний контекст, візуалізацію даних ІІ етапу моніторингового дослідження, приклади реалізованих місцевих ініціатив та обґрунтовані рекомендації для подолання освітніх втрат на рівні шкіл, громад і держави.

Загальнодержавне моніторингове дослідження якості освіти у закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану було проведене завдяки підтримці ЮНІСЕФ в Україні та фінансуванню Глобального партнерства в галузі освіти (GPE), а також Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку (BMZ) через Німецький банк розвитку (KFW).

Поділитися
Напишіть коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
Обов'язкові поля позначені*

Популярні категорії

Останні новини

Мін’юст: 87 співробітників ДКВС України здали кров для потреб ЗСУ

Прочитайте повну статтю

Як виявляти та протидіяти насильству щодо дітей

Прочитайте повну статтю

Мін’юст запускає бета-тестування реєстрації громадської організації за модельним статутом

Прочитайте повну статтю

У Мін’юсті провели навчання з реагування на надзвичайні ситуації

Прочитайте повну статтю

Видатки на сферу юстиції у Державному бюджеті-2026: ключові напрями та пріоритети

Прочитайте повну статтю

Рада Європи підтвердила прогрес України у реформуванні правосуддя та виконанні рішень Європейсь...

Прочитайте повну статтю

Сексуальне насильство – це злочин

Прочитайте повну статтю

Делегація Національної поліції України взяла участь у 93-й сесії Генеральної Асамблеї Інтерполу...

Прочитайте повну статтю
Ми використовуємо cookies
Погоджуюсь