ФОРУМ ЯКОСТІ ОСВІТИ 2024: пропозиції для подолання освітніх втрат


Листопад 15
15:05 2024

З вітальним словом виступив перший заступник міністра освіти і науки України Євген КУДРЯВЕЦЬ: «Соціальний капітал є одним із найважливіших для повоєнного відновлення України. Від того, як сьогодні ми будемо підтримувати дітей, молодь, чи чітко розумітимемо їхні потреби, зокрема освітні, залежить майбутнє країни. Тому дослідження якості освіти — важливий інструмент, який допомагає виокремити конкретні проблеми у сфері, і найголовніше — визначити, чи ефективно працюють політики та як їх можна поліпшити для пришвидшення розвитку».

«Дослідження є вкрай важливими для будь-якої системи. Вони дають підстави для дії, щоб вплинути на ситуацію. Вражає, скільки Уряд України інвестував у відновлення очного навчання, там де це безпечно. І результати досліджень демонструють, як перехід до очного навчання позитивно впливає на результати навчання. Та варто враховувати й особливу роль, яку відіграють технології та цифрова освіта, особливо в ці складні часи, сприяючи успішності учнів», — зазначив Альваро ФОРТІН, в. о. Керівника секції освіти ЮНІСЕФ в Україні.

«Після представлення ключових результатів моніторингового дослідження проведено регіональні заходи, щоб докладно розглянути локальні особливості. Освітяни в п’яти макрорегіонах Захід, Північ, Схід, Центр і Південь напрацьовували практичні рекомендації для подолання освітніх втрат, спричинених війною, на рівні шкіл і громад. Ці розробки мають відобразитися і в державній політиці», — зауважив Голова Державної служби якості освіти України Руслан ГУРАК.

Учасники Форуму долучилися до панельних дискусій про освітні політики, які б сприяли резильєнтності системи освіти в умовах повномасштабної війни, зокрема й ураховуючи дані, зібрані внаслідок моніторингових досліджень та інституційних аудитів закладів освіти.

У межах Форуму відбулося три сесії на теми:

Остаточні пропозиції для подолання освітніх втрат будуть оформлені єдиним документом. Він міститиме міжнародний контекст, візуалізацію даних ІІ етапу моніторингового дослідження, приклади реалізованих місцевих ініціатив та обґрунтовані рекомендації для подолання освітніх втрат на рівні шкіл, громад і держави.

Загальнодержавне моніторингове дослідження якості освіти у закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану було проведене завдяки підтримці ЮНІСЕФ в Україні та фінансуванню Глобального партнерства в галузі освіти (GPE), а також Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку (BMZ) через Німецький банк розвитку (KFW).

З вітальним словом виступив перший заступник міністра освіти і науки України Євген КУДРЯВЕЦЬ: «Соціальний капітал є одним із найважливіших для повоєнного відновлення України. Від того, як сьогодні ми будемо підтримувати дітей, молодь, чи чітко розумітимемо їхні потреби, зокрема освітні, залежить майбутнє країни. Тому дослідження якості освіти — важливий інструмент, який допомагає виокремити конкретні проблеми у сфері, і найголовніше — визначити, чи ефективно працюють політики та як їх можна поліпшити для пришвидшення розвитку».

«Дослідження є вкрай важливими для будь-якої системи. Вони дають підстави для дії, щоб вплинути на ситуацію. Вражає, скільки Уряд України інвестував у відновлення очного навчання, там де це безпечно. І результати досліджень демонструють, як перехід до очного навчання позитивно впливає на результати навчання. Та варто враховувати й особливу роль, яку відіграють технології та цифрова освіта, особливо в ці складні часи, сприяючи успішності учнів», — зазначив Альваро ФОРТІН, в. о. Керівника секції освіти ЮНІСЕФ в Україні.

«Після представлення ключових результатів моніторингового дослідження проведено регіональні заходи, щоб докладно розглянути локальні особливості. Освітяни в п’яти макрорегіонах Захід, Північ, Схід, Центр і Південь напрацьовували практичні рекомендації для подолання освітніх втрат, спричинених війною, на рівні шкіл і громад. Ці розробки мають відобразитися і в державній політиці», — зауважив Голова Державної служби якості освіти України Руслан ГУРАК.

Учасники Форуму долучилися до панельних дискусій про освітні політики, які б сприяли резильєнтності системи освіти в умовах повномасштабної війни, зокрема й ураховуючи дані, зібрані внаслідок моніторингових досліджень та інституційних аудитів закладів освіти.

У межах Форуму відбулося три сесії на теми:

Остаточні пропозиції для подолання освітніх втрат будуть оформлені єдиним документом. Він міститиме міжнародний контекст, візуалізацію даних ІІ етапу моніторингового дослідження, приклади реалізованих місцевих ініціатив та обґрунтовані рекомендації для подолання освітніх втрат на рівні шкіл, громад і держави.

Загальнодержавне моніторингове дослідження якості освіти у закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану було проведене завдяки підтримці ЮНІСЕФ в Україні та фінансуванню Глобального партнерства в галузі освіти (GPE), а також Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку (BMZ) через Німецький банк розвитку (KFW).

Поділитися
Напишіть коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
Обов'язкові поля позначені*

Популярні категорії

Останні новини

Курсант ОДУВС – переможець чемпіонату Європи з таїландського боксу

Прочитайте повну статтю

Погіршення погодних умов: Патрульна поліція України звертається до учасників дорожнього руху не...

Прочитайте повну статтю

155-мм САУ DITА посилять підрозділи Національної гвардії України

Прочитайте повну статтю

Робочий візит заступника Голови Держлікслужби Геннадія Вовка до м. Рівне

Прочитайте повну статтю

ФОРУМ ЯКОСТІ ОСВІТИ 2024: пропозиції для подолання освітніх втрат

Прочитайте повну статтю

Ми знаємо ціну нашої самоврядності: Л.Ізовітова привітала із 12-річчям НААУ

Прочитайте повну статтю

Голова ВКДКА С. Вилков склав повноваження

Прочитайте повну статтю

Конкурсна комісія 15 листопада оприлюднила перелік кандидатів рекомендованих на посаду члена Ви...

Прочитайте повну статтю
Ми використовуємо cookies
Погоджуюсь